Vrijwilligerswerk in Oeganda - Reisverslagen van Rachelle van't Spijker - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Oeganda - Reisverslagen van Rachelle van't Spijker - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Oeganda

Ik ga de eerste 15 dagen van mijn reis genieten van het land, de dieren en de prachtige natuur! Het hoogtepunt van dit eerste deel wordt ongetwijfeld het oog in oog staan met berggorilla's in het wild!

Daarna ga ik de resterende maanden werken in een opvanghuis voor jonge kinderen in Jinja. Daar ga ik helpen met de dagelijkse verzorging van deze kinderen en vooral leuke activiteiten en uitjes voor ze organiseren! Hopelijk kan ik op die manier een positief licht schijnen op het zware leven dat deze kindjes tot nu toe gehad hebben.

Recente Reisverslagen:

16 April 2014

I'm back!

22 Maart 2014

update over het donatiegeld

09 Maart 2014

Oeganda verveelt nooit!

16 Februari 2014

alweer meer dan een maand in oeganda!

04 Februari 2014

jinja, verblijfplaats en babieshome
Rachelle

Actief sinds 27 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7746

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 09 April 2014

Vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: